Georganiseerde activiteiten:

Contact Ria de Punder

Koor

Zangkoor Zanglust

Het ouderenkoor “Zanglust” zingt ieder maandag van 13.00 uur tot 14.15 uur in De Schouw. Het koor is in 2019 zeer actief geweest. Het nam deel aan de Culturele dag in Hapert. Op 23 oktober organiseerde ons koor Zanglust de ‘kleine korendag’ in Den Herd, onder leiding van de LOVOK (Landelijke Organisatie van Ouderenkoren). Op 11 december zong ons koor op de kerstmarkt in Kempenland en het verpleegtehuis De Floriaan. Op 18 december zorgde ons koor voor de omlijsting van onze kerst-/winterviering met zang en samenzang. Op 20 december verzorgde ons koor een optreden met samenzang in de zorgboerderij in Hapert. Ons koor staat onder leiding van de enthousiaste dirigent Noud Plasmans. De organist is Jan Castelijns.

Contactpersoon: Ria de Punder

Locatie De Schouw