Georganiseerde activiteiten:

Contact Toos Kneefel

Taichi

Tai Chi

Tai Chi is een opeenvolging van ronde vloeiende bewegingen, die precies en langzaam worden uitgevoerd. Door dit langzame tempo ontspant het lichaam en de geest zich, waardoor een gevoel van kalmte ervaren wordt. Dit wordt ook wel bewegende meditatie genoemd. Er is een vrijdagochtend groep van 09.00 uur tot 10.00 uur. Als u wilt ervaren of deze vorm van bewegen bevalt, kunt u eerst een gratis proefles volgen.

De lessen worden gegeven door Maaike Wijn. Deelnemers die lid zijn (of worden) van Seniorenvereniging Bladel betalen voor 10 lessen € 45. Niet leden, maar wel 50+, mogen ook deelnemen aan deze lessen maar die betalen € 60 voor 10 lessen.

Wanneer u een les mist kunt u die in dezelfde week inhalen in Reusel of Casteren in overleg met Maaike.
Voor informatie kunt u altijd terecht bij de contactpersoon.

Contactpersoon: Toos Kneefel

Locatie De Schouw