Klussendienst zoekt versterking!
klussen

De Klussendienst van Seniorenvereniging Bladel is er voor ouderen die niet in staat zijn kleine klussen rondom of in huis te doen en vaak ook geen beroep kunnen doen op familie of kennissen. Kijk onder menu Diensten - Klussendienst welke werkzaamheden zij uitvoeren en welke regels hierbij gelden.

De coördinator verdeelt de klussen over de vrijwilligers en kijkt bij wie de klus het beste past en wie er beschikbaar is.

Helaas zijn vorig jaar twee van de vier vrijwilligers om persoonlijke redenen moeten stoppen en zijn we nu naarstig op zoek naar vervangers om de klussen beter te kunnen verdelen.

Daarbij kan men opgeven wat voor soort klussen je wilt doen en op welke tijden je die kunt uitvoeren.

Ben je een handige doe-het-zelver of ex-vakman en wil je meer uitgebreide praktische informatie over de Klussendienst maak dan een afspraak met Gust van de Put (coördinator) en kom ons team versterken!

Telefoon: Gust van de Put