Hoe kom je snel op onze website?

Het lijkt natuurlijk een paard achter de wagen spannen om op onze website te vermelden hoe je op onze website komt.
Maar misschien hierbij toch wat algemene informatie die je van pas kan komen bij het googelen.

Hierbij een plaatje van het belangrijkste deel van de pagina als je op de startpagina van Google zit

GoogleZoeken

Er is een groot verschil tussen "Naar een website gaan" en "Een website zoeken".

Naar onze website gaan betekent in de adresbalk de naam seniorenverenigingbladel.nl tikken. Dan ben je er meteen.
Onze website zoeken betekent in de zoekbalk één of meerdere woorden tikken waarvan je verwacht dat Google daar onze website bij vind. En omdat Google uiterst gretig is krijg je heel veel foutieve vondsten.
Helaas vond Google het ook handig om de adresbalk ook maar te promoveren tot zoekbalk. Daardoor kun je bij het ingeven van een foutief gespeld adres toch nog "gevonden" resultaten krijgen. Vaak zie je onderstaande vondst:

Seniorenvereniging Bladel is een vereniging van en voor seniorenSeniorenvereniging Bladel maakt onderdeel uit van de Katholieke Bond van Ouderen in ...

Klik in dat geval op het gegeven adres (begint met https)

Voor de gevorderden:
- Klik op de 3 puntjes (uiterst rechts-boven). Dit opent een menu.
- Klik op Bladwijzers
- Klik op Bladwijzer toevoegen voor deze pagina en maak dit verder naar voorkeur af.