Het Palet             Het Palet

Op dinsdagmiddag wordt er in de tussenzaal geschilderd door ( helaas nog maar) 5 leden van de schildergroep "Het Palet", een onderdeel van onze Seniorenvereniging. Soms met een gezamenlijke opdracht maar ook vrij werk, van eigen keuze. Het ene makkelijker dan het andere, iets wat in eerste opslag makkelijk lijkt, blijkt dikwijls moeilijker dan gedacht, maar met gezamenlijk overleg en een beetje sturing van mijn kant, komt er toch een mooi eindresultaat.

Deze keer zijn er weer een paar schilderijen gewisseld.
Het resultaat is te zien aan de muur van de Schouw.

Bij ieder stukje copy vraag ik of er onder u  interesse is om te komen schilderen, er wordt vlug gezegd "dat kan ik niet" maar het is het proberen waard, de sfeer is gezellig en er mag 2x proef geschilderd worden voor u besluit om bij ons clubje te komen.

Meer informatie? Mijn telefoonnummer staat achter in de Schakel.
Of simpelweg, klik hier: Marijke Donders

En anders .... kom een keer kijken, u bent van harte welkom!

Palet 1