Biljart

Biljarten

D’n Opstoot
Biljartruimte D’n Opstoot is gevestigd in de voormalige Praktijkschool aan de Burgemeester Goossensstraat 48 te Bladel en er zijn vier biljarts aanwezig.

In verband met de Corona-maatregelen is de biljartruimte geopend van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Toegangspasje (druppel) voor D’n Opstoot.

Om toegang te krijgen tot de biljartruimte is een toegangspasje nodig. Dit pasje is aan te vragen bij de coördinator van de biljartactiviteiten Martien van Gompel, tel. 0497-387186.
Leden die geen gebruik meer maken van hun toegangspasje (druppel) vragen we vriendelijk om deze bij hem in te leveren.Vijftigplussers uit een andere kern dan de kern Bladel kunnen alleen in aanmerking komen voor een pasje als ze lid zijn van een KBO afdeling in hun woonplaats en gast-lid worden van Seniorenvereniging Bladel. Verder is er geen lidmaatschap of dergelijke nodig. Dames en heren vanaf 50 jaar zijn welkom!

Kosten toegangspasje

gratis voor leden van Seniorenvereniging Bladel
€ 10,00 borg voor niet-leden van Seniorenvereniging Bladel, wonende in de kern Bladel

Hoe werkt het?

Er hoeft niet gereserveerd te worden. Als een biljart vrij is kun je biljarten, anders even wachten. We willen vooral heel toegankelijk en laagdrempelig blijven. Mensen komen om te biljarten maar ook om een praatje te maken.
 Bij elk biljart hangt een biljartklok. Met de inworp van een munt van 50 eurocent kan een half uur worden gespeeld

Biljart-les

Een aantal leden van de werkgroep biljartruimte heeft zich bereid verklaard om aan iedereen die dit wil (m/v) biljart-les te geven.
De biljartlessen starten begin september. Hebt u belangstelling voor een biljartopleiding meldt u zich dan bij Henk Duis, telefoon 06-52074011.
Op donderdagavond worden vier biljarts gereserveerd van 19.00 uur tot 21.00 uur.
De groepen worden gesplitst in aanvangstijd 19.00 uur en aanvangstijd 20.00 uur.
De intentie is om één op één les te geven, dus bij meer aanmeldingen dan 8 personen wordt een wachtlijst aangelegd.

De kosten

bedragen € 15,00 voor 10 lessen, te voldoen voor aanvang van de eerste les. Deelnemers zijn verplicht om zich tijdig af te melden bij Henk Duis. Indien men zich niet tijdig afmeldt wordt de les in mindering gebracht op het aantal beschikbare lessen.

Contactpersoon: Martin van Gompel